Prezentuję Wam księgę znaku firmy ’travel explorers POLAND’.
Pewnie zastanawiacie się czymże jest księga znaku
i dlaczego jest taka ważna?
Księga znaku, tzw. brand book – jest to instrukcja obsługi Twojego logotypu. Pomocna szczególnie
w promocji Twojej instytucji lub firmy. Jest to zbiór zasad staranne przygotowanych, w którym dowiesz się jak poprawnie stosowac swój znak graficzny, występuje w wersji elektronicznej oraz drukowanej.
Dlaczego to takie ważne?
Kompletna księga znaku to świetne narzędzie marketingowe, które pomoże zachować spójność wizerunku. Dzięki księdze znaku: graficy, drukarnie
czy współpracownicy będą wiedzieli jak poprawnie wykorzystać Twój znak.
Jakie elementy zawiera?
Mimo drobnych różnic w nazewnictwie, księga znaku, zawiera podobne elementy. Zalicza się do nich: filozofię znaku (inspirację, źródło jej pochodzenia i pomysł), podstawową wersję znaku (wersją najczęściej używaną – bazową), alternatywne wersje znaku(rzadziej używane wersje), konstrukcja znaku ( informację o tym jak znak się zbudowany), pole ochronne oraz pole minimalne znaku(adnotację do prawidłowego używania logotypów), kolorystyką, typografię, skalowanie
i minimalne rozmiary znaku, stosowanie znaku na różnych tłach, niedopuszczalne modyfikacje.
Wyróżniamy podstawową księgę znaku oraz wersję rozszerzoną. Księgę znaku można wzbogacić przedstawieniem opisem materiałów firmowych: papieru, wizytówek, ulotek, folderów, plakatów, stoisk reklamowych i innych gadżetów. Co ważne, księga znaku musi być czytelna i zrozumiała nawet dla tych osób, które w codziennej pracy nie mają do czynienia
z zagadnieniami dotyczącymi grafiki.
W finalnej wersji księgi znaku otrzymujesz:
Plik PDF (internet), plik PDF (przygotowany do druku), plik źródło ID.
CENA PODSTAWOWEJ Księgi Znaku: 500 – 1000 zł
CENA ROZSZERZONEJ Księgi Znaku 1000 – 1500 zł
Projekt graficzny